„Жените, които бягат редовно са едва 30% в сравнение с Европа, където те са 55%. Въпреки, че BIODERMA е марка за деца, жени и мъже, ние знаем, че жените са основните ни клиенти. Вярваме, че всяка компания трябва да прави нещо полезно за обществото, за това решихме да се отблагодарим на жените като ги мотивираме да направят нещо за себе си“, споделя Мира Драганова, Генерален директор на NAOS за регион Балкани, по повод инициативата за събитието. Първото издание на бягането на 22-ри юни миналата година отбеляза голям успех с над 300 участници. Най-бързата състезателка избяга дистанцията от 3 километра само за 11 минути. Любопитен факт е, и че една от подгласничките беше едва на 12 години.

Тази година BIODERMA Women’s Run ще се проведе на 18-ти юли, със старт в 09:00 от НДК. Категориите, в които дамите могат да се включат, са три: основното състезание за бързина,  класиране в категория „Мама и аз“, където майките се състезават отборно със своите деца на възраст до 12 години включително, и една необичайна, но не по-малко забавна надпревара  –конкурс за най-оригинален костюм, в който специално жури от модни експерти ще избере трите най-смели и екстравагантни участнички. Трасето е с дължина 3 километра по маршрута НДК – парка зад музей „Земята и хората“ – НДК.

Победителите в трите категории ще получат продукти на BIODERMA, достатъчни за цяла година, а подгласниците на второ и трето място – продукти на марката на стойност 200 лв. Специална награда – двоен самолетен билет за Париж, предоставен от Air France, ще бъде разигран на томбола измежду всички участници.

Участието в събитието е с билети, а регистрацията е онлайн на сайта www.bioderma-womensrun.bg.

              BIODERMA Women’s Run е с благотворителна кауза. 20% от средствата от такси за участие в BIODERMA Women’s Run ще бъдат дарени на Сдружението „Деца с онкохематологични заболявания“, което BIODERMA подкрепя от 2018 г. чрез кампанията „Заедно сме в училище без граници“. Лице на кампанията е актрисата Ирмена Чичикова, която традиционно ще стартира под номер 1 в състезанието. Кампанията „Заедно сме в училище без граници“ дава шанс на децата, болни от рак, да продължат учебния процес по време на лечението си. Проектът обхваща над 100 деца в училищна възраст, които се лекуват в клиниките по детска онкохематология.

Мисията на BIODERMA е с помощта на науката и иновациите да предоставя продукти, които да подобрят качеството на живот на хората. Грижата към човека и образованието са основата, върху която BIODERMA гради своята социално отговорна кампания.

 

Медийни партньори на BIODERMA Women’s Run са „Дневник“, списание EVA, радио „Дарик“, Момичетата от града, Булевард България, списание Cosmopolitan, Fashion Inside, Go Guide, View Sofia, списание Glamour, списание DIVA.

 

ПОВЕЧЕ ЗА СДРУЖЕНИЕ „ДЕЦА С ОНКОХЕМАТОЛОГИЧНИ ЗАБОЛЯВАНИЯ“

Сдружение „Деца с онкохематологични заболявания“ е организация, създадена от родители на деца с онкохематологични заболявания, техни близки и съмишленици. Регистрирано е през 2010 г. и вписано в ЦР на ЮЛНЦ за общественополезна дейност под № 201012222006. Притежава лиценз за предоставяне на социални услуги за деца, издаден от ДАЗД и е регистриран доставчик на социални услуги към АСП. Пълноправен член е на Международната конфедерация на организации на родители на деца с рак – CCI, обединяваща 181 организации от 90 държави.

 

ПОВЕЧЕ ЗА СПОРТЕН КЛУБ БЕГАЧ

Спортен клуб „Бегач“ е основан през февруари 2012 г. като нестопанско сдружение в обществена полза с цел да развивa бягането и кардио спортовете, както и масовата и спортна култура, и аматьорския спорт. Спортен клуб „Бегач" организира над 10 състезания и 1 семинар годишно.

Още информация можете да намерите на сайта на събитието www.bioderma-womensrun.bg.